Att leva utan jobb och liv.

folk som inte ger andra folk jobb borde skjutas, haha. jag har 250 spänn kvar som jag ska leva på fram till nästa månad - och då är jag i hopp om att vi får ett sista studiebidrag. om vi inte får det så är jag körd, fullkomligt körd. jag har inte råd att göra någonting. skulle ju dra mig till storuman nästa helg men alltså jag har ju inte råd till det. i så fall måste jag leva på en kvarting på en kväll och inte äta för mer än typ 100 kr. yay, what a partynight! jag måste verkligen ha ett jobb. jag tar snart vad som helst!

midsommar är väl det jag ser fram emot just nu då. ska följa ängkling till hans systers stuga och fira min midsommar där! kommer säkert bli kul. can't wait to be there. tur att jag har den bästa pojkvännen i världen, annars hade jag nog inte klarat mig särskilt länge.

nu ska jag lira lite GH3, kanske fundera på om jag blivit sugen på något att äta. jag gav det ett försök förut men ingenting vi hade kändes lockande i min mage. om jag får spela lite och svälta en stund så blir nog tillslut allting gott ska jag se. FUCK THIS FUCK WEATHER btw.

sweetness
I do not exist
without you.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det är den! :)

2009-06-17 @ 20:05:51
URL: http://misein.blogg.se/
Postat av: Robert

Bäst för dig att du har pengar om två veckor! Jag kan bjuda dig på bion men du måste ta dig till umeå själv!

2009-06-18 @ 02:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0