Make me raor.

vädret är piss! det bara regnar och regnar och regnar och jag tycker faktist synd om min älskling som cyklar fram och tillbaka i detta blöta helvete. wish I could drive you everywhere, hope you know that. mitt liv är inte så intressant just nu så det är därför jag inte skriver så mycket, jag har inte inget att skriva om. jag sitter här framför min dator och spelar The sims 3 som aldrig förr, jag förstår inte hur ett sådant löjligt spel kan vara så beroendeframkallande. anyways, it is.

dock idag så har jag suttit - legat, halvlegat, hängt i taket, ja, alla möjliga ställning som jag kommit på eftersom att ligga på ryggen inte är så populärt just nu - och läst andra Twilightboken. min mami och jag har kommit oss in i ett Twilightberoende, så vi har köpt hem alla 4 böckerna och kappläser. dock så har jag ju andra saker att göra också så hon ligger före - vilket är bra eftersom jag slipper vänta tålmodigt på att hon ska läsa ut boken om jag blir klar. är snart klart med andra och jag känner mig ganska glad att jag har över två böcker kvar! jag vill aldrig sluta läsa!

för ni som inte läst någon av böckerna, do it! det finns nog ingen bok jag någonsin läst som är så sjukt bra. nä, nu måste sysselsätta mig för att inte bli uppslukad igen. jag kommer mig så slö när jag ligger och läser. dock har jag suttit och stirrat på angelina joile ett bra tag nu - finns det någon snyggare kvinna i världen? även fast jag inte är lesbisk så skulle jag vara med henne vilken dag som helst, you name it!
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0