Ensamhet.

nu ska jag gå och lägga mig, - helt själv. snacka om tråkigt - och kallt! jag fryser alltid när inte rickard sover med mig, I want your warmth. hoppas du har det trevligt i sundsvall dock, miss you like crazy already.

på tal om det, en sak som stör mig. när man är kär och inte kan vara utan varandra så säger folk alltid bara "men ni måste ju ta tid ifrån varandra så ni inte blir så beroende" - det hjälper ju inte. jag har varit ifrån rickard ganska mycket för att vara jag. jag drog ju till Paris och var borta i 10 dagar, plus att han varit på 3 dagars kurser i umeå några gånger - det hjälper inte, kan ni fatta det. om man är tycker om någon så är tycker man om någon, spelar ingen roll om man är ifrån personen en vecka varje månad, man kommer fortfarande sakna personen varje gång den åker - det är ganska logiskt. just deal with it och sluta klaga och säga "det är bara för att ni är nykära" - I hate it!
mina föräldrar har varit tillsammans i runt 25 år och dom saknar varandra jämt när den ena åker bort. dom är inte gifta och dom har varit ifrån varandra sjukt mycket i sina år - eftersom papi jobbade borta mycket förut - och om det inte är så att ni tycker att man kan vara nykär i 25 år så kan ni ju bara hålla käften.

i alla fall, måste verkligen sova nu. inte bara för att jag gäspar som tusan, utan också för att jag måste upp kring 7 och duscha - snark. men vad gör man inte för gratis kläder och en dag med mami, hihi. anyways, good night y'all.

sweetness
hope you think
of me even when
you're having a blast

Kommentarer
Postat av: Greta

sötisar!:D

2009-07-03 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0