Let's dance.

Det känns som att juryn har lite emot Kitty faktist. Det finns dom säm var sämre än henne men ändå så fick hon så galet dåliga betyg. Jag tycker om Kitty, hon är alltid en färgklick och en solstråle vart hon är och det är roligt att se på :)
Dock så tycker jag att Laila var klart bäst och jag kommer nog aldrig tycka om Blondinbella, faktist. Jag klarar bara inte av hennes sätt eller attityd. Ibland känns det bara som att hon försöker vara smart, men med hennes liv och utseende och allt så låter det bara inövat i mina öron. Men vi har ju alla olika åsikter och synpunkter i allt, nu ska jag inte babbla på så mycket mer. Nu ska jag bara se slutröstningen och sedan tror jag att det blir godnatt kanske? I alla fall, helgen är helt luddig och vi får verkligen se vad som händer! Good night med er alla! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0