I hate to see you cry.

Det finns mycket som får dig att tänka och mycket får dig att tro. Att kärleken skrämmer dig, att aldrig slå dig till ro. Livet kan vara jobbigt och stretar emot. Och smärta är en sjukdom som helt saknar bot. Men lycka finns i oss alla, om även svårt att finna. Det finns mycket vi stressar om för att lyckas hinna. När tiden är knapp, så finns det alltid hopp. För alla deltar vi, i livets kretslopp.

Pain throws your heart to the ground. Love turns the whole thing around. Fear is a friend who's misunderstood, but I know the heart of life is good.

Hade jättetrevligt igår, både i bocksliden och på hotellet. Jag är glad att jag har alla mina vänner som jag har och jag är glad för allt vi gör tillsammans. Bilder och så kommer upp senare när jag orkar med det, jag har bara degat idag så jag är lite seg. Tillbringat hela dagen åt att ligga i sängen och se på Sex and the City avsnitt och Scrubs. Har också laddat ner en massa filmer helt random, så jag håller på att se Dan in Real Life just nu, it seems good. Känner mig typ helt deppad idag, kanske för att jag inte sett dagsljuset änns idag. Ah well, bara att lägga sig att sova och invänta nästa dag. There's always a tomorrow.

Love's not a feeling, it's an ability. I don't feel very gifted right now.

Kärleken är svår.

Kommentarer
Postat av: Manda

Hoppas du hade kul i helgen.

2009-01-18 @ 20:41:37
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0