How you think it oughta be.

Första skoldagen idag, "jippie". Den sög ganska så hårt faktist, även fast det var jättekul att få träffa alla igen.
Hade i princip nästan ingenting idag. Religionen började med att vi pratade om Maja, tack för att ni drog upp det - igen. Sedan så hade jag franska, där vi pratade franskaresa och jag blev helt övertaggad - omg! På programmeringen som vi hade sen så tog det mig 45 min innan jag fick igång datorn och programet, och då var det 15 min kvar av lektionen - hehe. Efter den värda lektionen så åt jag och hade inte databaser så jag väntade in fysiken som började 14:20.
När det extremt värda lektionen började så satt jag och kollade på South Park filmen på min iPod tills Andreas sa att vi slutade för dagen - öh? Så jag, Moa, Ante och Josefine drog på dollar och sedan på trädgårdshandeln för att köpa ljus och blommor till Majas minnesstund senare.

När jag kom hem så fixade mina ljus och mamma kom hem med blommor. Jag satt och väntade på Ante tills han kom och vi hämtade upp Anna m.fl.

När vi kom fram till Forsdalaskolan så var det helt SJUKT med folk. Helt otroligt underbart att så många människor kan bry sig om en människa så, det var så mycket folk att det nästan blev hemsk att vara där. Att en så älska människa kan gå bort, det är helt galet.
Det var i alla fall jättevackert med alla ljus och blommor. Jag hoppas verkligen att alla orkar sig igenom denna svåra period, för det måste verkligen inte vara lätt. Det var nästan plågsamt att vara där, all sorg knäckte mig nästan. Jag klarar seriöst inte av så mycket sorg i människor, önskar att ingen fick känna så pass stor smärta.


Jag vet inte om jag ska gå och lägga mig nu eller vad jag ska göra. Jag har ju sovmorgon imorgon, men det känns nästan inte värt att vara uppe. Det blir fullt ståhej på lördag i alla fall. SÅ KOM PÅ HOTELLET FÖR I HELVETET. For me :)

Anyhow. sweet dreams, love you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0