Forever and today.

dagen har handlat om en sak och en sak only - föda! det känns som att jag har ätit hela dagen, bara ätit och ätit och ätit. först så käkade jag ju frukost på morgon. så gick jag till skolan, hade en särlabb och sedan 45 minuter programmering - eh? sedan så bestämde vi (jag, frugan, bästis, bea, josefine och benjamin) för att vi inte ville ha korv så vi fixade oss mat på annat håll. det blev en Á la knutn för min del, som käkades hos Josefine.

sedan så gick vi tillbaka till skolan, 13:35 så hade jag franska i ca 1 timme och sedan var det slut för dagen. jag och bästis skulle till biblioteket för att fixa böcker då och frugan följde med för att hon inte hade något annat för sig. vi fick sedan för oss att gå och fika på bageriet, även fast det kändes som att vi nyss hade ätit. så vi satt oss där och proppade i oss en massa gott! vi lyckades faktist sitta där tills klockan 4!

bästis skjutsade hem oss och direkt jag kom hem så frågade mami vad jag ville ha från frasses! herregud. men jag beställde bara lite pommes och smältost -tänkte att jag fick inte i mig mer! när vi fått maten och ätit klart så blev papi sugen på godis, så mami och jag åkte till dollar och inhandlade massa godis -seriously?! så nu kan jag lova att jag inte vill äta på flera dagar. allt som man stoppar i munnen, tuggar och sväljer äcklar nu mig rejält! tack och farväl till mat for now. och hej och välkommen min goda sömn!

Kommentarer
Postat av: Josefine

gott med fika :)

2009-01-30 @ 11:25:51
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0