Ylife.

det är jobbigt när man har för mycket att göra och ingen ork. jag vet att jag har massor att göra men varje gång jag får tid över så tänker jag "äh, jag hinner inget" eller "det finns annat att göra". eh, okej. som vad? jo, jag sätter mig framför datorn och googlar på stugor till Hemavan, dock för att det är viktigt i  mitt liv just nu men.. det är inte lika viktigt som mitt skolarbete är at the time. but still, I do.

denna dagen har gått fort, även fast det i princip är hela dagen kvar. men vi har haft högskoledag så jag har varit på några föreläsningar och lyssnat på studentlivet. jag blev taggad! jag har ju allt mitt pepp i att jag vill bli psykolog, men efter idag så vet jag inte. jag blev galet sugen på, som jag varit inne på förut, att gå civilingenjör. bli rymdforskare eller datatekniker. tur att man inte behöver bestämma sig än. jaghar ju ändå inte tänkt att plugga vidare direkt efter. jag vill leva och jobba och flytta hemifrån!

men nu så ska jag nog ta mig till mattelektionen som vi apperently ska ha - suck! sen blir det att ta sig hem så fort som möjligt och plugga gärnet! jag vet att jag sa att vi skulle snacka idag, Jocke, men vi får se. jag känner mig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0