Why is living so complicated?

alltså seriöst. jag tror faktist aldrig det här har hänt mig. i så fall bara en gång tidigare, fast det har jag förträngt. jag brukar ju förtränga ilska. för jag har nu blivit utsatt för den vanligaste saken bland gymnasieelever. jag släpade mig till skolan, eller manda skjutsade mig, och när jag väl kommer hit så är det ovanligt tomt. så smsar jag alla och frågar vart vi är. men så säger ante att vi inte har den jävla lektionen! alltså seriöst. om jag hade kunnat slåss, då hade jag slagit ner första bästa människa -  JAG LOVAR. alltså jag har allt för kort stubin, så jag hade nog inte tvekat. sömn är viktigt. jag hade kunnat sova jävulen en bra bit till. men icket. just nu hatar jag alla. utom mandis.

fast nu är det bara 35 minuter kvar tills min nästa lektion börjar - om jag ju ens har den. det vore ju precis min lycka. i alla fall så ska min vän manda hämta mig nu så ska vi bra på polisstation och ninja ut våra pass! sweet ass motherfucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0