When coldness is all around.


alltså jag tror jag dragit på mig en ofrivillig förkylning eller något. eller så är jag allergiskt mot.. allt? eftersom vart jag än är så nyser jag och.. lol, pollen kanske. smartis. men det borde inte påverka mig när jag sover. ah well, jag är väl allmänt allergisk mot mig själv. highfive. plus att det är kallt överallt!

ikväll ska jag beställa mina efterlängtade byxor! wiho! jag kunde inte vara gladare. jo, okej det kunde jag. ifall någon kom och sa att Heikki var sjuk så att jag inte kunde ha mitt prov idag, då hade jag blivit asglad. med tanke på att jag inte kan det överhuvudtaget. shit vad jag kommer faila historian.

sen hur mycket eller lite jag än sover så är jag alltid trött när jag vaknar! varför? alltså jag brukar vara vaknarN, jag brukar aldrig vara trött. jag vaknade ju av mig själv kring 7 förut, även om det var lov. jag fattar inte vart det försvunnit under året. ah well, jag ska dra och träna efter skolan idag - skönt! och jag måste bara, än en gång, säga hur underbart det är att kunna cykla till skolan! ps, detta måste vara den bästa Cyanide and Happiness ever made! YEAH.
sweetness

Kommentarer
Postat av: ANghakkaaaka

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

LÅL

2009-04-24 @ 00:37:59
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0