What really matters.


såhär går det om man har på sig halterneck när man är ute och super. jag fattar inte hur det kunde bli så extremt, jag hade ju på exakt samma outfit när jag var i åsele. då blev det inte såhär. jag har väl fått större bröst - like I needed it.

seg dag idag, verkligen. jag har inte gjort någonting alls, förutom att ligga och slöa med Rickard. kolla på barnprogram och bli övergödd av min mami. fysatan vad vi har ätit idag, usch, jag vill inte äta något på flera veckor. tur att jag ska till Paris om 5 dagar, då kanske jag inte äter så mycket. eftersom jag inte har så mycket pengar.

alltså inse, 5 dagar kvar! jag kan inte tro det, det känns inte verkligt. 12.00 på fredag så sitter jag på en buss påväg till umeå. och där ska jag vänta på planet som ska ta mig till arlanda. sedan måste jag ju vänta ytterligare på att klockan ska bli kring 6 på lördagsmorgon så att jag kan stiga på planet till Paaaariiiiis. omg, jag känner mig så himla taggad så det finns inte. men jag känner mig också så himla stressad över vad jag ska ha med mig. vi har ju knappt någon väska!

nog om resa nu, jag måste tänka på viktigare saker. skolarbete tillexempel. även fast jag inte orkar. men bästis är här så det är väl lika bra att sätta igång. fysikprov imorgon.

sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0