Trying to figure out, where we be ending up.

galet galet galet. det var ungefär vad kvällen var igår. nog för att jag inte hade särskilt speciellt kul på hotellfronten, ur vissa synvinklar. men allt som allt var den super! och mysig.

Simon skjutsade jag, Rickard, Alexandra, Martina och han själv till Kaze först. Sedan så var vi där hela kvällen fram till halv 11 ungefär. då vi drog mot hotellet för gratis inträde. sweet. sedan så väl där så kände jag mig inte taggad alls, haha. efter att ha varit där i ungefär 1 timma så kände jag att mina supardays are over, dom finns inte längre. jag hade inget tagg och jag satt i soffor överallt och funderade över vafaan jag gjorde här. alltså det var inte ens lockande att dansa. även fast alla dansade, och då menar jag faan alla. jag satt i en soffa med Rickard och tittade mig omkring och insåg att alla soffor var tomma men dansgolvet var fullt - hur ofta händer det? helt sjukt. och jag kände mig inte taggad alls. dock så träffade jag ju massa underbara och vackra människor där. så helt waste var det verkligen inte !

fast dock i slutet så drog jag upp Rickard på dansgolvet och skakade loss med Bästis och folket. det var jävligt härligt faktist. jag kände lite hur jag saknade det. sedan dansade jag sista tryckardansen med Rickard. efter det så gick vi ut, väntade på Simon och drog hem till Johan.

väl hos Johan hände ingenting, förutom att Johan försökte bjuda på mat - som vanligt. men jag tror ingen av oss kände oss sugna. så vi la oss i soffan och lyssnade på musik och väntade på Bästis och co. Jag och Rickard lallade runt i köket tills Bästis ringde och var påväg. så snackade vi tills han hoppade in genom dörren. så fick jag mig lite fylleunderhållning av den fyllegubben, hihi.

kvällen slutade dock med att jag och Bästis gick hem till honom och crashade där. jag orkade inte gå hem. även fast det hade säkert blivit lika långt. men vägen blir alltid roligare när man är med någon. så nu sitter jag i Bästis rum och funderar på vad jag ska göra. jag vill ha fett med godis bara. undra om jag ska ringa papi. karma.

bilder kommer upp sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0