Tomorrow, tomorrow. I'll love you, tomorrow.

alltså omg!
Imorgon är sista dagen på skolan, och sedan är det way away! känns helt sjukt. det känns som att vi nyss fantiserade om att fara till Paris någon gång. och nu är vi i princip påväg. jag kan inte fatta det.
jag har börjat packa massor redan, fast jag kan ju inte packa allt. måste ju använda massa saker imorgon. gah. önskar att jag hade två av allting så jag slapp gå runt och oroa mig över att jag kommer glömma något. men jag hoppas det löser sig. bara jag slutar oroa mig.

franska imorgon, kommer gå skit! jag har varken ork eller tid att plugga ikväll, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. men jag kanske måste ta mig tid att lyssna igenom texten en gång i alla fall. sen PA, oh god, det kommer jag knappt börjat på när jag åker. så vi får se hur det blir med den saken. ah well, jag orkar inte oroa mig ikväll. I feel good for once.

jag tror ändå att jag ska lägga packningen bakom mig för ikväll, känns som att jag inte kan göra så mycket mer nu. jag känner mig trött som tusan men jag vet att jag inte kan sova än. kvällen är ung och jag har sovmorgon. tusan vad hungrig jag är.

sweetness

Kommentarer
Postat av: Eiram

Haha var ju tvungen att ta en tokig bild eftersom du tyckte jag var så knäpp.

Tänk snart åker du, haha kommer garanterat att glömma skicka sms den här riktigt gången!

Men ha de bra och tänk turist!

För övrigt så är Eiram Marie baklänges.

2009-04-30 @ 00:27:16
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0