To be without drivers license.

jag fattar inte folk som inte tar körkort, helt seriöst. jag känner mig så galet handikappad så det finns inte. det kan ju också bero på att jag faktist är handikappad och inte kan ta mig någonstans till fots. jag önskar sååå att jag tagit körkortet när jag väl fyllde 18, nu känns det bara så jobbigt. usch. men ah, I have to take it. så är det bara.

jag kommer mig alltså inte till skolan för tillfället - kul ! - not. jag hatar när det blir såhär, därför man ska ha körkort. då slipper man förlita sig på någon annan. och detta strider nu mot alla argument jag haft mot folk som tyckt jag varit dum som inte tagit körkort. men ja, jag ger upp. jag är dum som inte tagit körkort. and I have my regrets.

onsdagar är så ovärda. två lektioner och PA samtal, hur värt känns det? det är dessutom en 45min lektion och en 40min lektion. jag menar, det är inte ens 1,5 timme lektion! varför ska jag måsta stiga upp? varför kunde dom inte lagt programmeringen just före franskan. då hade jag haft en redig sovmorgon istället. livet hade varit så mycket enklare om jag gått en annan linje - high five på den.

nä, eftersom jag inte verkar komma mig till skolan är det väl lika bra att utnyttja tillfället. *öppnar steam* call me a nerd.

Kommentarer
Postat av: Manda

Jag kan skjutsa dig imorgon!!! Men du måste ringa mig och tala om om du vill åka för jag har inga pengar eller några gratis sms.. :P

2009-04-08 @ 14:58:39
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0