This love I fear for you goes on and on.

det känns helt otroligt overkligt att nästa fredag sitter jag på en flygplats och väntar på mitt flyg som ska ta mig till Paris. jag har aldrig riktigt varit utomlands förut, danmark, finland och norge räknas inte. och jag har faktist aldrig flugit heller. så det blir flera nya upplevelser för mig på samma gång. it feels nice.

fast jag har en tendens att stressa upp mig över bagateller. jag har aldrig panik över vad jag ska ha med mig "omg, vilka kläder ska jag ha på mig?", "men om jag tar den här tröjan så har jag inget som matchar". heck what, I don't care about that. det är mer vanliga saker, sånt jag är van att ha omkring mig. kamera, laddare av alla slag, tandborste, hårborste, hårtång!, min favorittröja och sånt. sånt som man egentligen kan köpa ifall man skulle glömma det, men jag har ju en grej för att jag inte gillar att köpa nytt - mitt är mitt, det går inte att bara köpa nytt sådär. min kudde, oh gud, jag måste ha med mig min kudde - jag kan inte sova utan den! fast then again, jag skulle ta med mig hela sängen om jag kunde.

jag har lite panik över min telefon. eftersom det kostar multum att ta emot sms utomlands med halebop. jag vet inte om man ska skaffa ett utomlands kontantkort bara temporärt. för även om jag vet att jag inte kommer att smsa särskilt mycket, så kommer jag ju säkert att få massa sms. och jag vill inte bli pank bara för att min mami inte kan lämna mig ifred. ah well, morgondagens bekymmer.

idag ska jag faktist dra på badhuset och träna, för första gången på flera veckor. skäms! fast jag har ju haft mina orsaker, mitt knä. eftersom jag hade en period då jag knappt kunde gå alls, så det var nog bra att jag vilade. för nu känns det helt sjukt bra! jag cyklar tillochmed till skolan, love it. känns faktist som att jag inte kommer dö i Paris av alla gående. fast det kommer jag väl göra, my luck.

men nu har jag haft hål ett bra tag. min nästa lektion börjar om mindre än en minut, så jag måste väl röra på mig. fest i helgen, sweet. jag känner för att supa mig full som satan, eftersom det var ett jävla bra tag sedan. ska försöka att inte börja må dåligt och spy och ha mig. det är aldrig roligt. får hoppas på att hotellet bestämmer sig för att ha gratis inträde, annars kommer jag inte in.
sweetness
not for 3 days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0