Sun without my sunshine.

idag är det fett med sol! det är nice, även fast jag satt inne fram till klockan 2 då mami kom och tvingade ut mig. vilket jag nu tycker var bra eftersom det är så galet skönt i solen. slängde mig ner i en solstol med musik i öronen och jag nästan somnade. jag har ju slocknat en gång ute i solstolen så jag kände att jag inte kunde göra det igen. fast en powernap såhär mitt på dagen före party är aldrig fel. då kanske jag kan hålla igång längre. sprit har den effekten på mig att jag vill sova kring 2. ah well, mycket hinner hända fram mot 02:00 slaget på natten.

vet inte om jag vågar masa mig ut igen, jag känner hur seg jag blev av att såsa ute i solen. lägger jag mig ner igen kommer jag väl att somna. ah well, worse things have happened. see you tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0