D as in Lovely.

det finns egentligen inget jag kan skriva här. för det finns inget som kan beskriva dig. och det finns inget som kan beskriva hur mycket jag älskar att ha dig i mitt liv. om jag än så förvandlade hela världen till guld, så skulle det inte få mig att ge upp dig. för du är värd så mycket mer än guld och diamanter. du är värd något så fruktansvärt bortom allt som existerar. du är värd alla bra tankar i världen. alla goda gärningar och alla glada ting. du är solen i mitt liv som lyser upp mitt hjärta. du är friden i min själv och all kärlek jag någonsin kommer känna. du är daniel robertsson. min vän för all evighet och längre. I miss you already.


you are my angel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0