Tonight's the night.

Idag har jag då varit i Umeå, med tanke på att det finns så mycket jag skulle vilja säga så lämnar jag det till ett senare tillfälle när jag orkar skriva det. För övrigt så sitter jag och väntar på att Marie ska höra av sig, jag har suttit och tittat på High school musical 2 med mamma. Dock har jag sett den ett ANTAL gånger, men den är lika bra för det. Den är nästan bättre nu med tanke på att jag kan alla låtar, haha. Fast det blir ju synd om omgivningen med tanke på att jag kan inte låta bli att sjunga med i alla låtar då, hihi.


Hotellet ikväll blir det. Dock har jag aldrig riktigt dansvänliga skor på mig, men sak samma, jag dansar ju likförbannat varje gång så det spelar ingen roll. Det jobbiga är att jag har min dricka hos Runken, som vanligt, så jag måste ju ta mig dit och hämta den på något sätt. Allt hade varit så mycket lättare om jag haft körkort, dumma körkortet.


Men nu ska jag iväg och sysselsätta mig med någonting, vet inte vad. Men att sitta här kändes allt för meningslöst så. Vi ses väl på hotellet ikväll då? Just dance, ciao!


Rihanna - Disturbia
Pink - So what
Damian Marley - Still searchin'
Nomy - Cocaine
m.f.

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
oh, sweet love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0