What's up with onsdagar.

Onsdagar måste vara den mest dryga dagen på hela veckan. Dagar då man faktist har lektioner hela dagen så att man nästan inte har tid att andas, är bättre. Jag menar, vem vill ha hål i nästan 3 timmar? Inte jag i alla fall, med tanke på att jag faktist inte använder mina hål till någonting - osmart som jag är.
Dock så använde jag mitt hål till att vara hos min studievägledare ett tag och ta tag i mitt liv lite grand, it felt nice. Sedan så har jag faktist inte använt mitt hål till någonting alls. Sedan så när jag väl hade lektion - så hade jag inte det, utan min lärare var sjuk. Och han förväntas att vara sjuk imorgon, vilket då inte rör mig.


Umeå imorgon.
Sjukgymnast och läkare imorgon, feels nice. Dock så har jag ju preliminärt fått en annan sjukgymnast, WHERE IS JONAS? Detta är dock en liten -bummer-, "dagens I-lands problem" som en viss person alltid kommenterar till mina problem. Hoppas på att få träffa denna person, ändå, imorgon när jag går runt på Umeågator. Jag kommer förmodligen att shoppa loss med mamma också, som vi alltid gör. Hon bytte läkartid enkomt för att den skulle vara efter hon fått lön. Jag förväntar mig att ha ganska ont i knäet imorgon alltså, tur att vi har sjuktiden före shoppingen, annars hade jag väl knappt kunnat gå när jag väl kom mig dit. Sedan förväntar jag mig att få käka på kinarestaurant! Och en subwaymacka sitter väl aldrig fel. Detta blir dock det sista onyttiga jag käkar på en väldigt lång tid, jag har faktist blivit nyttig! Good for me.


Nu ska jag väl ta mig till biologilektionen, when ever den börjar. Sedan så är det gym för hela slanten som gäller när skolan tagit slut. Jag ska gå till skåpen och ta mig min klementin, I'm hungry. Jag är faan hungrig hela tiden när jag gymmar med jämna mellanrum, det är störande! I alla fall, jag skriver säkert senare.. Ciao.


Chris Brown feat Keri Hilson - Superhuman

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
so long

Kommentarer
Postat av: syrran

haha orka att jag inte visste du haft djur förr fast måste säga att he rings a bell:P men jag trodde dina föräldrar va gifta:P men iof känns som jag borde typ sagt : woot vf inte, kanske gjort det redan:P aja saknar dig sis<3 älskar dig mer än mest<3

2008-11-08 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0