What is life ment for if not me.

Jag har egentligen ingenting att skriva här som änns är en gnutta relevant på något plan alls. Men som den människa jag är så kan jag inte låta bli att skriva även fast orden inte finns.

Jag kan fixa upp lite bilder från igår när jag, Alexandra, Josefine, Sofia, Beatrice, Andreas, Benjamin och Mathias drog på stora Lilla Bageriet igår efter skolan och fikade.
Våran lärare kom aldrig så vi drog dit istället för sitta på skolan och dega. Det var mysig och pussigt.
Alla drack ur min Cola och sist men inte minst slickade Sofia på den och hällde ner resterande av innehållet i mitt glas - smaskigt.
Fast allt som allt älskar jag hon, och dom andra kring bordet, helt tragiskt att det bara är ett halvår kvar av tiden tillsammans - shit.

Det finns så mycket här i livet som man tar för givet, som man bara tror ska finnas där - jämt. Allting varar inte för alltid och jag vet inte riktigt om någon högre makt försöker fetbevisa det för mig just nu, med tanke på att det känns som att han tänker ta allt kärt ifrån mig. Min mormor ligger på sjukhus - sug.

Jag arbetade galet flitigt idag på psykologin också, jag satt kvar längst - tills klockan 4. Jag fattar inte vad som flyger i mig ibland, jag bara kan göra allt jag inte kunnat förut. Jag känner att jag själv bestämt mig, på riktigt nu, att ta tag i massa saker i veckan. 3 högt prioriterade saker; svenskatal - psykologi hemprov - franskaprov.
Sedan måste jag ha tid med att gymma, sälja bröd och apperently läsa historia - men dessa är dock lägre prioriterade saker just nu.

För övrigt så ska jag blir som House. Genomond, inte bry sig om någon, kunna min sak, alltid hålla fast vid det jag säger, göra narr av alla mina med människor och knarka som faan. Om han kan det varför skulle inte jag kunna det?
Just nu måste jag kasst som faan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill plugga men jag vet inte om jag pallar. Är trött som faan så jag borde sova men jag har sovmorgon imorgon så, why should I?
Detta kommer sluta med att jag lägger mig, det gör det alltid - men det är lika roligt varje gång att klaga över att jag har tråkigt tills ingen bryr sig alls och då går jag i säng.

" My grandma's Dutch-Irish and my grandpa's lesbian, that makes me quarter lesbian! "
South Park is the shit.

        A                   L                  E                 X           

Heart of mine, heart of you
what heart is that for me
I mean,
what love is mine, the love you see
The time is fast, the time will tell
what's wrong with love
I mean,
what does love mean, and all above
Since love is gone, gone with you
which smile is mine
I mean,
what am I now, when I'm not thine?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0