Umeå, all over.

Okey, så idag drog jag min rumpa till Umeå - mitt andra hem.
På vägen dit dampade jag mest på våran otroligt förbannade jävla kuk stereo som inte funkar! Eller okej den funkar, men den ville inte spela skivan som jag bränt enkomt för att vi skulle slippa lyssna på alla gamla brännskivor vi har i bilen. Men icket! Jävla skit, usch vad förbannad jag blev.
Jag bröt mitt äta-nyttigt löfte med att köpa en extremt läcker chokladmuffins på Statoil när vi närmade oss Umeå - plus lite marianne och geisha, liking it. Men jag är en gottegris och kan bara inte sluta sådär! It's like smoking!


Väl hos idrottsmedicinska.
För det första, den var inte den vanliga receptionisten som tog emot mig! KRIS! Dock kom hon senare så jag fick njuta av hennes underbara närvaro, haha. Sedan så skröt min läkare på mig och konstaterade att vi inte behövdes träffas något mera, nice. Sedan hade jag ju min, inte vanliga, sjukgymnast. Som för det första creeped me out! Han stirrade på mig som om han blev förälskad i mina ögon och sedan log han typ hela tiden och sa att jag var duktig och skulle komma tillbaka om 1 månad, creep.
Mjeh mjeh mjeh och jag och mami drog oss till Eastern Palace och åt lunch, gott! Sedan trallade vi runt i staden och jag köpte en kofta, ett diadem och en konstig-tröja-jag-inte-kommer-på-vad-den-heter-just-nu på Gina. Mami köpte en klänning och vi var glada. Robert meddelande att han var på stan och jag gick och mötte honom medans mami lallade och hämtade några biljetter. Jag och R lallade runt och satte oss nere vid hamn och snackade och jag beundrade mig över utsikten och hatade mig själv för att jag inte hade systemkameran med mig, attans kamera.
Sedan så träffade vi upp mami på Lagerhaus och vi gick runt där och kollade på alla förunderliga saker som dom har där, älskar verkligen den affären, haha. När klockan började närma sig 4 så sprang vi alla till H&M och jag fick mig en svart huvtröja - kramade R ciao och jag och mami drog hemåt.

Väl hemma fixade jag i mig en egengjord macka och sprang till Susanne och vi sålde bröd på Villaryd. Cyklade sedan till Ante där jag spenderade resterande av kvällen.


Liking the day, har varit helt otroligt som helst! Men nu ska jag hoppa i säng och invänta morgondagen. Usch för franska imorgon, kan inte orden som jag valt ut. Sedan är det ju helg - redan! Vi får se vad som händer då, förutom brödutdelningen på lördag, usch!
Hoppas morgondagen blir en bra dag, nästan så att jag känner det på mig. God natt med er alla, ciao!


Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman
Lada GaGa - Pokerface

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
jag önskar fortfarande att
din bil ska stå på gatkanten
när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: M

Men gud vilket fint diadem, jag vill också ha!!!! :D

Great Easter, vill också ha!

2008-11-06 @ 23:06:46
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: M

Eastern Palace såg jag nu att de stod, haha men jag vill ha de också

2008-11-06 @ 23:07:27
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0