The wasted day.

Idag har jag inte åstadkommit någonting alls överhuvudtaget, faktist. Jag hade inte planerat att göra någonting - och jag gjorde ingenting, så egentligen så har denna dagen varit förbannat lyckad. Men eftersom det är jag vi snackar om så tycker jag ju det, med tanke på att jag hatar att inte göra någonting. Det suger att jag har, ännu en gång, slösat en hel jävla dag på att göra ingenting. Jag menar, ingenting kan man göra sedan när man är gammal och gaggig och inte har något jobb eller ork till att röra på sig. Att slösa en dag av livet nu är bara att vara helt dum i huvudet. Sen att jag inte har masat mig till att göra något skolarbete stör jag mig också så jävla mycket på, med tanke på att man kan hinna ganska mycket på en hel dag av läxgörande. I hate myself, I really do.


Photoshop is what I've done.

Av alla grejor på hela jorden som finns att göra, och alla saker jag borde göra, så var photoshop det som fick mig på fall. Det som jag har minst nytta av och som jag absolut inte behövde göra, det gjorde jag. Jag tyckte att jag hade hela dagen på mig tills brorsan kom in och frågade vad jag ville käka till middag, det var då jag insåg att klockan var ju bannemig kring 17:00!
Fast ack än då det fulare var att jag käkade min middag i tvrumme, framför I pronounce you Chuck and Larry - såg klart den, och satte mig framför photoshop igen! Det var inte förns kring 20:00 som jag insåg hur ont i ryggen och ögonen jag hade, så jag slutade. Satt och snackade med brorsan ett bra tag och sedan masade jag mig, nyss, till vardagsrummet och kikade på Parlamentet - älska Robert Gustavsson.


Nu hade jag faktist tänkt ta mig till vardagsrummet igen och se på Starsky and Hutch, bara för att jag inte ska sitta här och glo någe mera. Jag hade dragit min rumpa ut om jag faktist hade orkat, men nu gör jag ju inte det. Det jobbiga i det hela är att jag har min cykel hos Ante, så jag måste gå dit imorgon innan jag kan cykla till skolan. Usch för det - och usch för att det är skola imorgon överhuvudtaget ska jag väl säga. Lov är ändå the shit, skolan har jag fått nog av nu så det räcker. Är det någonting jag inte ska göra är det att plugga vidare. Fuckthisshit, I'm off to the livingroom. Ciao.


Lady GaGa - Poker face

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
<3


Kommentarer
Postat av: linnéa

va inte så hård :P det är absolut inget fel att inte göra ngt! För om du ´slösar´ en dag, av alla dina dagar, så gör det absolut ingenting. Dessutom är det menigen att vi ska slösa bort livet. Livet är ganska meningslöst. Iaf vissa perioder. Men läxorna, ist för att få ångest att du har så mkt. Bestäm dig för att göra 1 läxa/dag. Ist för att näka att du måste göra alla. Fokusera bara på 1 uppgift i taget. Gör bara de viktigaste i skit i resten! Och du har över 1 hel termin kvar! Orken att fixa allt kommer! När det börjar bli vår och ni känner studenten närma sig, då kommer lusten och orken att fixa allt! Så det gör inget om du skiter i allt nu ochs slösar på dina dagar! ;)

2008-11-02 @ 23:13:11
URL: http://llindb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0