Måndag once again.

Så var det måndag igen och programmering. Finns väl inte så mycket att säga om saken, jag har skrattat så jag gråtit - värt. Psykologin var helt mot toppen, som vanligt, och jag hade ju läst läxan för ovanlighetens skull, hihi. Det kändes helt ovärt när hon faktist lät dom som inte läst läxan att faktist läsa den på lektionen - lol.

För övrigt så vill jag inte ha biologi idag, but since when vill jag ha den lektionen. Prov i historia imorgon och jag kan ingenting, usch. Det värsta är att jag inte har tid att plugga något ikväll nästan, så jag lär bli helt toasted imorgon. Jag måste verkligen skärpa mig, orka glömma nycklar på fredag - never again.


Men nu ska jag fortsätta att snacka med mina, 3, medmänniskor här på lektionen. Ciao.
Måste dock också bara påminna mig själv att bränna ut massa skivor åt Greta som jag nu lovat. Give me some music Greta.


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
42 dagar utan
kärleken

Kommentarer
Postat av: M

Ja klart jag kommer i helgen. annars blir jag mördad.

haha. 42 dagar utan kärlek stämmer ju inte, jag träffade ju dig för bara två veckor sen!

2008-11-17 @ 23:19:29
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: M

Ja okej, jag erkänner, jag är en flicka

2008-11-18 @ 16:30:07
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0