Sundsvall still

Då är man fortfarande kvar i sundsvall som vi landade i igår. Eller i måndags.
Men nu har vi förflyttat, eller igår, oss till en camping som ligger en bit utanför staden. Var inne på stan och shoppade loss idag igen, PANK. Jag har köpt massor med saker, tycker jag det känns som. Allting jag såg som tilltalade mig, köpte jag! Helt galet.

----------------------------------------------------

Alltså nu har jag börjat på ett ANTAL bloggar, varför skriver jag inte klart dom?! Jag blir galen på mig själv alltså, haha.
Men okey, nu ska jag försöka mig på att skriva KLART en blogg åtminstone.

Kan börja med att lägga upp bilder på vad jag köpt hittills! :)

FÖRRGÅR,

köpte mer smycken, armband, fotlänk, tåring och lite smått och gott. Men det insåg jag efter jag tagit korten och lagt tillbaka dom andra smyckena.. så jag orkade inte ta fram och fota igen, haha.

IGÅR,

Och som ni säkert redan har insett så har jag fått en fetish för GULT. Det är så coolt, har köpt gultnagellack också, haha.


Igår käkade vi också chokladfondue, mmmmm.
Alltså nu måste det bli slut på allt detta gottigott.
Är less på att vara tjock, nu måste jag skärpa mig.


Idag så vet jag inte riktigt vad som är på G.
Ingen säger vad vi ska göra och alla bara går runt och gör absolut ingenting, eller så ligger dom utspritt överallt och bara chillar. TRÅÅÅK. Jag är så less på att vara här i Sundsvall nu så jag vill bara spy.
Och om vi ska hinna hem till Åsele, så måste vi dra iväg nu om vi också ska hinna med allting som dom nu har in mind. Jag vill veeeeerklilgen hem till Åsele, annars kommer jag att dö! Helt seriöst.
Åsele är ju lixom det man har taggad till sen skolan börja, om inte före det tillochmed. Så jag måååste dit!

Jag har typ ont i hela kroppen och jag vet inte varför, jag har ju inte direkt gjort någonting jobbigt. Jag har gått en jävla massa så om jag har int i knäet är det inte så jävla konstigt. Jag har ju gått på stan två dagar i rad nu tills knäet svullit upp som en ballong och jag haft svårt att gå, fail. Så skulle jag ju inte göra, det är bättre att träna på gym. Oj, lätt? Not.

Men nu så ska jag inte skriva något mer, jag har faktist inget mer att skriva så det var ju lägligt.
Ska väl försöka sysselsätta mig med någonting.... 8-) usch för denna camping.
Jag längtar nästan hem.


Ja rule - Oh uh
Gentleman - Runaway
Ri-fa - Om stjärnorna faller rätt
P. diddy - Through the pain
Damien Marley - Welcome to Jamrock
Looptroop <3


Solitude*  vacancy, <3
alexander östlund,
I MISS YOU DARLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0