femton-tolv-tvåtusenåtta

Mjeow. Helgen var underbar, om jag får säga det själv! Lördagen blev helt excellent och jag hade så extremt roligt. Värken hör till, även fast jag går runt och klagar. Jag blev helt perfekt onykter och jag har faktist inte en enda minneslucka, omfg. Massa människor överallt, häpnadsväckande mycket faktist. Dansgolvet var fullt nästan hela tiden, vissa tilfällen fick man nästan dansa utanför dansgolvet. Sedan så var det så kletigt att jag ibland var nära på att falla för att mina skor fastnade. Men det var roligt.

Jag säger bara YOUR LOSS GRETA över att du inte kom. I feel sorry for you att du hade virus och massa läxa, det sög ganska hårt för din del med tanke på vad du missade. Men jag älskar dig ändå <3

Söndagen var också roligt, och galet givande. Mary och Benk kom förbi med skorna och stannade för Guitar Hero 3 och lussebullar. Jag drog fram nästan alla sorters kakor och bullar som vi hade och serverade det till gästerna. Så nördade vi Guitar Hero en massa, jag fick kramp i fingrarna och ont i ögonen som vanligt. Det slutade med att vi gav upp och degade oss bara framför tvn. Thank you guys for coming, jag hade jättetrevligt. Ni är välkomna när ni vill <3

Resterade av kvällen så städade jag! Jag har städat och möblerat om så mitt rum är så galet fint nu att det finns inte! Det är nästan så att jag vill hem nu bara för att få sitta på  mitt rum, för att det är så fint. Kändes också konstigt att sova i mitt eget rum, för första gången på typ 1 år. Helt sjukt att jag inte har sovit där på snart ett år, inse hur lång tid det är! I alla fall så var jag tvungen att sätta igång en film när jag skulle sova, bara för att jag kan se film i sängen nu - hihi.

Men men, idag är det ganska soft. Jag slutar tidigt och har bara 2 lektioner. Efter dom så blir det hem och plugga, jag ska ha klar psykologin tills imorgon så det blir bara att ligga i. Hur nu det ska kunna gå när jag har så fint rum, haha. Anyways, nu ska jag väl gå tillbaka till verkligheten här på skolan, ciao until later dudes.

Kommentarer
Postat av: Greta

Det är gay gay gay gay gay

2008-12-15 @ 13:54:37
Postat av: EntjejsomälskarGHochLussebullarochsomvilllekamedvackramarlenesnartigen

Vi hade också väldigt trevligt :D

2008-12-16 @ 16:39:31
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0