Falling inlove.

Jag har officiellt blivit kär i dessa:

Och med tanke på att det är jul så VET jag att ni vill köpa dom åt mig, they're only €350. Det tycker jag inte är så farligt på en julklapp - tack på förhand :D

Annars så har jag varit ute och sålt bröd nu i 2 timmar - wah. Det var kallt och faktist ganska roligt, det är alltid kul när det faktist är folk som vill köpa. Dock så sålde vi bara 20 stycken, men det är alltid någonting.
Nu ska jag väl försöka göra psykologi eller något. Livet känns så mycket lättare nu när jag har klarat av fysikprovet och svenskan, men det är ju endel kvar innan jag får njuta.

För övrigt så är jag så jävla kär i detta programmet.

You can call me - Negative Nancy.

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha wiie tack! Då slipper jag grubbla över det nå mer, nu har jag ju planerna gjorda :D

2008-12-11 @ 22:36:46
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0