And so it was over.

Aj - aj - aj - aj - - - aj.
Ja - jul. Julafton var nice, som vanligt. Vi såg på Kalle Anka och allt det där skiten som jag börjar bli så jävla förbannat less på så jag vet inte vad. Det enda som är bra är det nya som kommer varje år. Nog för att jag älskar jul och traditioner och allt som hör till, men Kalle Anka är nog något som jag kommer sluta tiita på, äevn fast det är tradition och jag vill göra det. Men man kan ju bannemig allting utantill, och to be honest, det är inte särskilt bra klipp heller. (Jag känner negativiteten flödar, haha.) Sedan så gick det rätt fort fram till middagen och allt det, it was nice. Jag har längtat, efter min lammfiol och gravad röding - Mmmm. När vi suttit och käkat, ett bra tag, så kuned jag knappt gå så jag använde mina sista krafter till att ta mig till sängen och så satte jag i gång south park och softade, haha.

Efter ett tag kom mami in och sa att jag skulle komma och dela ut paket. Så blev det jag, brorsan och Patrik som gick runt och delade ut paketen.
När dom var utdelade så satte öppningen igång, jag satt mig på golvet och var mer road av att sätta klistermärken på jannes ben utan att han märkte det, än att öppna paket, haha. Jag önskade mig inget särskilt i år så jag var glad över allt jag fick. Dock hade jag önskat mig en enda sak, och den gav tomten mig - så jag måste ha varit ganska snäll i år ändå!

Efter allt var klappat och klart så gick jag till mitt rum och försökte få denna underbara klapp att fungera - vilket tog mig kring 2-3 timmar. Men tanke på att jag har fejkat windows och inte tillräckligt nytt så kunde jag inte ladda ner iTunes. Sen så orkade jag inte fixat uppgradering på itt windows så jag försökte få ner andra program och till slut fixade jag det.

Kring 1 så var jag döless på mina fulla släktingar och drog med mig Ante ut på en julpromenad! Det var kallare än vi förväntat oss men vi gick in till stan och förbi Duvan och till några höghus där vi stannade och värmde oss. Vi insåg där att vi nog skulle bege oss hem med tanke på att det var kallare än kallast och klockan var väl kring 2-3.

När vi kom oss på Forsdala så kom det en bil mot oss som bromsade in, och vem var det om inte självaste - Henkebenk aka Rock Away, himself. Så skjutsade han hem oss, så snäll som han är, och jag kröp ner i min ljuva säng och somnade in.


Juldagen så vaknade 13.37, haha, men orkade knappt kliva upp då. Men tillslut så klev jag upp, tog kontakt med Ante och vi drog på Expert för han skulle kolla på en systemkamera. Jag köpte mig ett par rosa hörlurar till min iPod, nerdy I know, och sedan handlade han in lite grejor till kvällen.

När jag kom hem igen så tog jag för mig en massa julmat och la mig framför south park. Valentina hade ringt och sagt att hon inte skulle följa på hotellet, så jag blev en aning sad och besviken men - what is there to do. Marie ringde och jag fick med henne ut - lycka!

Så tillbringade jag början av kvällen med Ante och Marie - kan det bli bättre? Plus att Valentina ringde och sa att hon skulle ut på hotellet ändå - WEYH <3
Linnea skjutsade jag och Ante till hotellet, thank you very much! Där vi väntade på Marie och Moa som tog en jävla tid på sig att komma. Men så gick vi in och det var gaaanska mycket folk på hotellet. Jag träffade en jävla massa trevligt folk där och jag och Marie var ganska poppis på dansgolvet, haha. Jag tror aldrig jag stött bort så mycket killar på samma kväll som igår, kan dom sluta vara så jävla närgången - och sluta TA på främmande människor!? Jag var nära på att skrika och slå ner endel där ett tag, jag blir frusterad.

Vi klarade oss i alla fall igenom hela kvällen, ända fram till 03:00, som hotellet hade öppnet. Men jag kan lova att man var ganska slut på då och jag gick hemåt med Marie, kramades hejdå vid Vilaryd och jag traskade hem själv med mig kära iPod. Det var ganska härligt att gå hem, det var skönt ute och det är underbart att vara ute och gå med musik i öronen.

När jag kom hem var mami och papi vaken och en propp hade gått så jag såg ingenting. Men huvudsaken var att jag hittade mig på toa och tvätta mig och borsta tänderna och sedan att jag hittade till sängen. Jag hann bara lägga mig på kudden så somnade jag! UNDERBAR KVÄLL. Jag vet att du ångrar dig Jonas, you can't lie to me ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit på stan och handlade lite på rean med mami. Jag har ont överallt så jag orkade inte gå så mycket. Nu ska jag väl lägga mig ner och se South Park, haha, som den nörd jag är. Jag orkar typ inte göra något alls, men jag kommer förmodligen hitta på något sen. Jag har en tendens att inte kunna sitta still. Until later, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0