2days2go.

Mjeh.
Hur jävla värt känns det att fara till Umeå för att snacka med en sjukgymnast, som för övrigt bara smeker mig på benet, i 10 minuter om att jag bara ska fortsätta som vanligt? Det känns ju som lite ganska mycket slöseri med en dag, dock så var den väl inte så värdelös. Jag fick ju vara med mina älskade kusiner plus att jag fick träffa ROBERTO. Dock bara en timme, fast han skulle ju till Lycksele när vi skiljdes, så han var i Lycksele före mig tillochmed.

Efter en dag i Umeå så höll jag på att somna ett X antal gånger på bilresan hem, jag var så förbaskat trött! Dock så klev jag av vid MB i Lycksele för att träffa Robert när konserten var slut, och vilken tajming jag hade.
Träffade Danne där också, me like. Han sa att han skulle komma förbi på lördag, men det får vi ju se hur det blir, haha.

Jag och R gick hem till mig. Jag nördade mig framför datorn som vanligt. Vi lyssnade på musik och snackade en massa, som vanligt. Gick i säng kring halv 1 - åh my, kan inte minnas sist jag gick och la mig efter 12 på en vardag, haha. Plus att vi skulle upp klockan 6 för att han skulle med bussen 06:50 - omfg.

Dock så blev det inte så. Han tog bussen hem 08:35 och jag kom försent till min lektion (Y) dock så gjorde det inget, jag fick sluta direkt jag var klar med min uppgift, so here I am.

Jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om denna dagen mer än att den känns förbannat ovärd! 40 minuter databaser, fysiklektion där vi ska göra.. vad? lunch och sedan estetkonsert klockan 1 och sista tiden ska spenderas med Heikki och vi ska fika - omg vad värt att vara här. Ungefär som att jag kände på mig i morse att denna dagen inte skulle vara så värd, det kändes som att jag inte brydde mig alls om jag kom till skolan eller inte, höhö. Men ack så är jag här ändå - lojalty.

Nu ska jag väl vandra mig själv ut från biblioteket och vänta på att Antepante ska komma till skolan, sedan blir det den ovärda don't-know-what-to-do fysiklektionen. Ciao än så länge.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, jaa ni gick förbi mig :P Jag blev väldigt ledsen att du inte såg mig :'(

2008-12-18 @ 12:06:07
URL: http://llindb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0