Sjuk.

Alltså varför all denna förkylning?! Jag blir totalt galen alltså. Snuva hit och snyva dit, jag måste ju springa till toan hundra gånger per lektion bara för att snyta mig! Det är ju gode störande när någon sitter och snörvlar, så jag vill ju inte gå någon annan på nerverna. Imorse när jag vaknade så kunde jag nästan inte andas, det var helt sjukt! Näsan var helt igen täppt och varje gång jag stängde munnen fick jag andnöd, inte kul. Var också lite jobbigt att Alex klocka ringde kring 6 på morgonen så jag kunde ju inte sova längre. Han släppte av mig hemma 10 i 7 innan han drog till jobbet, jag gick bara in och deckade i pappas säng innan jag orkade göra mig iordning till skolan.

Mamma bjöd mig på lunch på Lernia. Revbensspjäll och stekt potatis, it was good. Jag var helt utsvulten, blev nästan inte mätt på en hel tallrik! Det är helt sjukt vad jag har börjat bli så himla hungrig, men jag skyller det på att jag gymmar 3 gånger i veckan. That's probably it.
Sedan räddade hon min dag genom att vi åkte på apoteket och köpte massa förkylningsgrejor, haha. Så jag hoppas väl att jag inte ska lida så mycket mer, även om förkylning inte går att bota. Blä.

Skolan suger och jag orkar faan inte mer. Jag kommer inte att klara av någonting som vi har nästa vecka av prov och massa inlämningsuppgifter. Veckorna går så fort! Jag hinner faan inte tänka. Tror jag ska stänga ut omvärlden och leva i min egen värld fram till lovet vecka 44, så jag kommer mig någonstans i skolan. Just nu ligger jag ganska dåligt till.
Det värsta är att jag tar ju inte itu med någonting, när någt känns jobbigt så säger jag till mig själv att inte tänka på det utan göra någonting annat. Jamen hemskt smart Marlene! När faan har du tänkt ta tag i det då? Senare, när du har ännu mer grejor att tänka på och verkligen inte orkar någonting alls?
Men ja, that's just how I am. Jag får väl aga mig själv litegrand så jag fattar. Ska ta itu med det snart, faktist, det är det värt.


Pink - Who knew

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0