Det måste vara ondskan, som får oss att se rött.

dekadansen.
jag har pluggat med bästis ikväll - nice. fast jag blev jättetrött såhär kring 11 snåret, så jag cyklade hem. nu har jag faktist tänkt lägga mig i min underbara säng och sova min skönhetssömn. oh vad jag längtar.

min mami ringde idag sådär lägligt runt lunch och raggade lunchpartner - såklart att jag tackade ja! så det blev en underbart god nachotallrik på Bageriet, sweet. sedan en ljuvlig bakelse till efterrätt. smaskens! kändes verkligen inte tagg att jag var tvungen att cykla tillbaka på skolan efter detta, men som den duktiga elev jag är så gjorde jag det ändå.



databaser gick faktist som på räls idag, nästan så att jag ville arbeta ännu mer när tiden var slut. fast jag hade ju fysik som sista lektion, så det gick inte. fast fysiken hade jag kunnat hoppa över, den känns inte värd längre. ingen kommer använda sig av atomfysik, inte jag i alla fall. varför läsa något jag aldrig kommer använda - känns inte värt.

no sweetness
tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0