Umeå, once again.

snart börjar jag tro att det är lika bra att jag och ante flytta ihop i Umeå, eftersom vi är där tillsammans ganska ofta nu. fast jag är där snudd på lite mer, but still. ofta jag skulle palla flytta själv till Umeå? jag skulle faan inte palla flytta dit med någon, usch vilken stad. jag fattar inte varför jag är där så ofta, jag måste sluta. jag är ju van att vara där på dagen när alla går skola, eller på söndagar när alla ligger hemma och spyr av bakishet. inte efter 13:00 och fram till 22:00 eller hur länge vi var där. det var i alla fall HELL fram till att vi lämnade stan och drog ut mot Umevaritoriet, eller vad det hette. fast där blev alla plötsligt minst 2 ggr våran ålder, istället för hälften.

det var i alla fall kul! och extremt intressant, förutom att jag har en sjukdom som heter kan-inte-sitta-still. jag har problem med att sitta still för länge, för det första för att jag får ont i knäet som bövelen, och sedan för att jag helt enkelt inte har  koncentrationsförmåga nog. men jag klarade mig! sedan så hatar jag att jag inte är nog social, så sen när vi fik prata med alla så satt jag i princip där och drack min saft. vafaan ska jag säga till 40-åriga lärare som pratar om deras elever och har 20 år mer livserfarenhet och utbildning än mig?

ah well, jag överlevde. och vi klarade oss hem utan att få fel på bilen - hurray.
dock så försovde jag mig i morse. hur faan klarar jag av det? jag har försovit mig kanske, 2 ggr i hela mitt liv. omfg. jag måste ha varit jävligt trött i morse när jag stängde av alarmet, för jag minns i princip bara det, sen är det svart. det är rickards fel igen, gå och lägg dig tidigare! jag har ju ingen egen will, så jag gör som rickard säger. säger vi, så det inte är mitt fel. mjeow. (och nu blev jag asförbannad för att det inte går att ladda upp bilder på bloggen. /cut. för försöker senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0