The force was strong with me.

jag känner mig jävligt stark i sinnet just nu. jag har varit uppe i över 30 timmar i streck. och under dessa timmar så har jag festat, varit på hotellet, gått över halva staden, städat jävulen nere i källaren och gått ner till farmor och farfar och provat skor! det är faan starkt gjort. och jag är bannemig inte trött alls. jag går på extrem övertrötthet, men jag börjar känna mig ganska lullig faktist. kan typ inte tänka på något och jag fastnar med blicken på allt jag tittar på. så jag tror det är dags att sova nu.

för övrigt så måste jag bara dela med mig av min hyperhet! jag har städat klart källaren nu! så jag kan börja fixa rummet så fort jag fått färg. plus att jag har brainstormat med mami idag så jag har fett klart för mig i huvudet nu exakt hur det kommer bli. AND I FREACKING LOVE IT. seriöst, det kommer bli så himla galet vackert! och porrigt. för jag satsar på rött, brunt, caffelatte, spegelväggar, skinnsoffor och röda lampor! jag kommer vara happy_girl_90 när jag är klar. finns ingen som kanfatta hur lycklig jag känner mig just nu. no one.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0