Sweet lord.

snacka om att gårdagen blev great, på både gott och ont. jag kan då i alla fall, med måtta, säga att det var en av den mest händelserika natten jag varit med om. lately. men jag hade roligt i princip varje minut, fram till 3-4 i alla fall.
blev galet trött där i slutet av hotellet och jag var nära på att ge upp och somna i en fotölj kring halv 3. fast min ängel räddade mig som vanligt, även fast hon inte var närvarande.

jag kan ju säga att hotellet när man är nykter är ju en upplevelse i sig. det är nästan så att alla borde få uppleva det någon gång, för det är verkligen något speciellt. helst om det är marknad. I mean, jag har varit nykter på hotellet förut, men dude, not like this! det var ju folk överallt och jag blev knuffad hit och dit hela tiden.
I guess att det blir så när man inte är full själv och följer med i gunget som alla andra. det var nog ändå värst att bli utdragen på dansgolvet och in i gröten (MANDA!). stå där men ett 10-tal fulla människor omkring en som knappt vet vart dom är, och så ska dom dansa! yeah right, like that's even possible. det blev bara en enda lång vingling. jag blev så förbannad tillslut att jag tryckte mig ut därifrån, jag pallade det verkligen inte.

dessutom är jag riktigt besviken på rickard som hade lovat mig en tryckare i slutet. så jag stod där, i slutet, men ingen rickard. så jag fick inte min lovade dans med honom, tack för det! : p dock fick jag dansa med Mr. rock away, så jag klagar inte !

vaknade upp i morse med värk överallt, usch. jag ville verkligen inte kliva upp. men jag var ändå relativt pigg för att ha sovit, vad, 4-5 timmar? men jag låg ändå kvar i sängen i över en timme för att dra ut på tiden. men jag insåg att jag måste nog kliva upp om jag ska med ut på marknan senare. så jag drog mig upp.

ut på marknan en sväng och köpte sockar, sjalar och godis! det var nice, fick i princip inköpt allt jag ville på marknan - me like. resterande av dagen har jag spenderat i sängen framför House. oh vilken karl. man måste bara älska honom!
* What makes a guy start drewling? Chase. Were you wearing your short shorts?
* Mark: What's going on? House: It's not what you think. I know it looks like we're cleaning dishes but we're actually having sex!"

för övrigt, nothing new. I'm not sad and I don't feel down at all, I think. at this moment, I just feel lonely and lasy. and I don't really care at all. though I can't continue like this, I know. which leads me to - I know I have to go to the gym tomorrow, and it sucks. House, anyone? Maybe just one episode more until I go to sleep. Can't hurt me, can it?

Kommentarer
Postat av: M

:)

2009-03-03 @ 13:35:54
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0