Sunshine and heat.

idag är det fett med sol och det är, hör och hämpna, bannemig 4 plusgrader! I am so happy right I could cry! bort med all jävla snö nu så vi får barbacke och gräs! jag är så less på snön så jag vill dö. jag har ingen skoter så jag har ingen nytta av snön, därför vill jag ha bort den, pronto.

fast jag måste säga att jag känner mig galet lycklig idag! jag är typ gladast ever, vilket är väldigt konstigt, med tanke på vissa saker. men skit samma! bättre att njuta av det och tänka på lyckliga saker, hihi. fast mami är ju hos mormor nu, jag tror hon medvetet slingrar sig från städandet, /evileye
ah well, det är ju lix inte särskilt tagg att städa i detta väder, inte för att jag gör något vettigare. kunde vara med manda, men jag är för seg för att stiga upp. plus att mami kommer hem snart, och jag vill hinna städa klart allt så jag kan festa lugnt i kväll! kommer säkert bli niiiice. vi håller tummarna för det.

dagens citat:
"Now if you want - you can go to the same bar, drink the same beer, talk to the same people every day, OR, you can lick the libertybell!
You can grab life by the crack, and lick the crap out of it!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0