I would kill for a Vicodin.

jag fattar inte varför jag har så sjukt ont i mitt knä just nu, men jag vet att jag skulle vilja bli slagen medvetslös så att jag slapp känna smärtan. jag funderar på att smyga mig in på sjukhuset i tappert försök att stjäla till mig lite smärtstillande. men jag tror inte det skulle gå vidare bra. för det första skulle jag säkert gå vilse, det gick ju bra förra gången.

jag känner mig inte motiverad över att göra något när jag har ont, det stör min koncentration. men jag måste ju försöka, jag har för mycket att göra för att låta smärtan styra över mig. så jag måste väl bita tag i allt och försöka göra klart mina skolarbeten trots att livet suger.

jag kunde inte ens njuta av solen i morse, trots att den strålade som aldrig förr. jag hade ont i knäna, mitt huvud värkte p.g.a min förkylning och mina ögon tårades för att jag har förstört dom med allt datasittande i mina dar. ack att mitt liv ska vara så patetiskt. känns ändå skönt att jag åker bort om en månad. paris, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0