Fuck the pain away make it through the day.

alltså jag känner mig hela förvirrad idag, jag vet inte riktigt varför. jag har nyss städat jävulen på övervåningen så jag svettas som en gris. plus att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv, allt blev plötsligt så jobbigt. varför är inte livet enklare?

ibland önskar jag att man kunde klona sig själv så att man kunde göra flera saker samtidigt. och sedan återförenas på kvällen och minnas alla olika saker man gjort, that'd been cool. och det skulle jag verkligen behöva just nu. this is why I never make plans.

de känns som att jag inte kommer att plugga lika mycket som jag taggad mig att göra i helgen. det känns jävilgt kasst.. men njag är jävilgt kass. thumbs down for me.

Banjorumpa säger:
' <J.Carlsson> || Plugg säger: lättaste sättet för en kvinna att få ett välbetalt jobb = Knulla sig upp i hierarkin.
Runken säger:
I wish I were a women

och nu har jag målat jävulen.
och ska umgås med mandis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0