Can't you see, I'm begging please.

jag klarar bannemig inte av att leva snart, helt seriöst. skolan är helt kass för mig just nu, jag fattar inte hur jag lyckas. att ha koncenrationssvårigheter suger ganska hårt och jag kan lova att jag skulle kunna byta bort det mot nästan vad som helst, eftersom jag lider mest av det. jag menar, jag kan knappt lyssna på musik (som jag älskar mest i hela världen) utan att kunna bli störd av att det låter i rummet bredvid. sen när jag väl koncenrerar mig så kan jag bara göra det på en sak. jag är verkligen ingen multitasking människa.

jag vill bara skolka resten av skolan, sova jävulen och bara inte bry mig om något. skaffa ett jobb istället. ett där man slipper tänka på det efter man slutat för dagen. tror jag ska börja jobba på McDonalds. I just wanna let go.

I don't know what to do about it. I don't know how I feel about it.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Det är bara att hålla sig flytande när det känns så där! det går över så småning om. Håll ut!

2009-03-25 @ 21:03:29
URL: http://hennyochbetty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0