Vissa saker.

Vissa saker stör mig så enda in i helvetet. Som att ta andras saker till exempel.
Jag menar, låt andras saker vara. Om en cykel står olåst, låt den vara! Seriöst, vafaan ska du med den till? Du kanske kommer använda den en gång, bara för att det var jobbigt att gå hem just den dagen. Then what? And what if it had been your bike. Eller du kanske inte har en cykel just för detta, att den kan bli stulen. Men guess what, om det inte fanns folk som dig så skulle du inte behöva oroa dig över att din cykel skulle bli stulen! FUCK YOU, säger jag bara. Den cykeln hade personligt värde för mig, det var faan min gammelfarmors cykel - how DARE you. Om jag får tag i dig så kommer du önska att du aldrig blivit född. Ynkliga människa.

Andra saker som stör mig är folk som låtsas att dom är någon annan. Seriöst? hur jävla värt är det. Och sedan försöka få folk att göra saker för dig, perversa saker. Har du inget bättre för dig eller? Och om du nu ska låtsas att vara någon annan, gör det ordentligt. Random hotmailadresser, random msn namn och bilder från hemsidor? Seriously.. kan folk inte bättre these days?

Ah well, nu ska jag inte klaga mig mer. Bums i säng blir det, and that's it. Nighty folks!

--
allting påminner fortfarande om dig, why? jag hatar att inte kunna göra vad jag vill utan att jag ska måsta tänka på dig. om du inte vill vara hos mig THEN GO AWAY. bort från mitt sinne, bort från mina tankar och bort från mitt minne. sluta plåga mig.

Kommentarer
Postat av: Maaandaaa

Jag håller med dig! Människor borde försöka vara sig själva! det är bara töntigt att låtsas vara nåt amn inte är.

2009-01-23 @ 10:51:03
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0