Photomaniac.

Jag har blivit helt galen i kort nu alltså, crazy. Jag har suttit hela kvällen och trixat med kort, och nördat South Park, så jag är typ helt psyk i huvudet. För jag drog till dollar med mami efter skolan och inhandlade massa saker bl.a. massa ramar, klistermärken, block och en fotobok. Jag fick världens snilleblixt idag så jag var tvungen att dra dit. Jag har tänkt att göra en fotobok om mitt 2009, hehe. Så jag köpte en tok svart bok so jag ska bokföra allt roligt som händer mig under detta år. Just nu vill jag bara att året ska gå jättefort så jag får skriva in massa saker i boken så den blir full ;D Jag är helt hyper på idén.

Annars så har jag faktist inte gjort något särskilt idag, dagen har känts ganska meningslös. Jag har gått skola som vanligt, haft massa långa och tråkiga lektioner, i tråkiga ämnen. Jag försöker hänga med i allt och inte komma efter redan i början, men jag fattar inte intresse i något. Jag känner mig som en patetisk liten människa. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0