Fuckfuckelifuckfuck.

alltså jag är så gaaalet uttråkad så det finns inte. måste börja ta tag i mitt liv nu - seriously! alltså jag har ungefär suttit och töntat mig framför datorn varenda dag sen skolan började. direkt jag kommer hem så sätter jag mig framför datorn och nördar antingen något spel eller någon serie. dom senaste dagarna har varit värst faan. då har jag stängt in mig på rummet och typ legat och sett på film och inte pratat med någon i princip - I'm starting to get FUCKED UP. detta måste sluta nu och så är det med det.

var och tränade idag, heeelt jävla otroligt vad jag har blivit svag - har jag supit bort den lilla styrka jag hade eller? apperently. i alla fall, måste började träna mer allvarligt nu, orkar inte med detta - bleh. ah well, det blir väl som allt annat - inte av alltså.

min älskade marie fyller dessutom år på fredag, 20 fucking years ;) så jag hoppas på mycket dans med födelsebarnet på hotellet sen. fast du förväntade dig väl inget annat heller troligtvis, höh. ah well, det är bara att tagga och värma upp i veckan då.

när ska detta ta slut? well well, tror jag ska lägga mig och slumra in nu. även fast jag har sovmorgon. men jag festar ju och sover så jävla mycket varje helg så jag hinner ju vända på dygnet varje helg, bleh. I hate myself. good night, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0