Can't we have another year?

Jag fattar inte hur sånt här kan hända, det är helt overkligt.
Livet är verkligen det mest hemska som kan hända en, för det är det största och mest värdefulla någon kan ta ifrån en.
Det kommer nog ta ett tag innan jag verkligen fattar det som hänt, du var ju nyss här - dansande av gläjde och välkomnade det nya året. But what year to come..
Du kommer aldrig vara bortgången för någon, du kommer föralltid leva vidare med dom som kände dig, och säkert många fler. Må du vila i frid Maja Bergh, and thank you for everything you brought to the world.

Nu ska jag sova, om jag så kan. Lägga ner mitt huvud och tänka på vad jag gjort för världen som verkar förtjäna mitt liv mer än vissa andra gör. People are right, life is not ment to be faire to anyone. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0