Back from basic.

home again. nu har jag varit iväg och sett twilight - oh herre min skapare!
nog för att jag blev besviken i början eftersom att mina förväntningar om Edward var höga och i princip krossades när jag såg honom, han var inte alls lika snygg som jag trott. men under filmens gång så ändrade jag snabbt uppfattning. jag kan ju säga att jag inte skulle tacka nej om han kom och knackade på min dörr. that's what I call a gentlemen, I wonder where my Edward Cullen is.

sovmorgon imorgon, nice. men jag tror dock att jag ska lägga mig nu - är ganska trött. blev nog helt exhaused av att se på twilight, hah. i alla fall, det blir skönt att få sova riktigt länge. helst eftersom jag hade svårt att somna igår. anyway, twilight - if you havn't seen it, do it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0