Älskvärd helg.

gårdagen var helt fantastiskt!
vi blev tillfrågade att följa med våra kusiner att äta thaimat på djurken, so I went. since I love thai food. så jag gjorde mig i ordning för fest senare på kvällen så jag var väl den snyggast, och mest utmanade, klädda människan i den byggnaden. kände mig lite som en outcast där i softar Lycksele. ah well, fick samtal av flickorna senare och blev guidad till Annie där jag satt och blev fotad och shottade jäger! Marie ringde och det blev så att vi skulle bege oss till Samuel residence.

väl där så blev det massor med kramandes och spelandes av Med andra ord. som dock sjönk ut i sanden och dog eventually. kring halv 11 så drog vi oss alla till hotellet, med tanke på att det var gratis inträde fram till 11. sedan så fortsatte kvällen precis som vanligt som den gör när man väl kliver innanför hotellets portar - dans, dans och åter dans. man tar en paus då och då för vätskepåfyllning, annars lever man sitt unga liv på dansgolvet. förutom Marie då som har blivit gammal ;) - <3 - anyhow, så blev jag ett emo i slutet och blev övertalad av Ida att följa med henne till Samuel och sova med henne. så vi tog husnykeln och fick skjuts av Patrik. vi stal oss varsin t-shirt av mannen och sedan hans säng, la oss till rätta och såg wall-E.

after a while så kom Marie, Samuel och two guys med pizza! jag fick mina efterlängtade chips och låg mest kvar i sängen och kände hur livet lekte. vi gick till sängs, jag och Ida såg klart filmen. eller jag såg den och Ida snarkade. puss. filmen var bra och jag somnade in extremt snabbt efter den slutat. fick en jättegod natts sömn med lite underlig dreams-not dreams närkontakt av Idaho, heh. ah well, it was nice.

denna dagen har i stort sett bestått av film i Samuels säng, hah. vi har sett oss igenom minst 4 filmer och några youtube klipp dessutom. jag drog mig hemåt kring 4 när mami kom och hämtade mig i koppling med hämtmaten. hem och äta mat och sedan satte jag mig framför min älskade burk som vanligt en söndagskväll.

underbar helg med underbara människor. hoppas att det händer snart igen. fick förslag om recheck nästa fredag, det lutar mot att jag följer med. ah well, nu måste jag sova. upp och duscha imorgon innan skolan kan jag lova! good night :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0