Älskade Sofia.

idag så fyller min söta Sofia Rönnberg 19 år - grattis! så jag har kramat henne massor idag och sedan var jag nyss hos henne och åt tårta i mängder. jag kommer nog inte kunna äta på flera dagar efter all tårta jag ätit. dom hade ju bannemig 4-5 tårtor! plus en massa bullar och muffins och sånt, himlars. men gott var det, tack för allt :)

jag och bästis drog ut och körde en sväng efteråt för att smälta maten, heh. fast alltså jag är så himla trött så det finns inte, jag måste verkligen sova nu! har sovmorgon imorgon men måste ändå upp och duscha och läsa historia.

Kommentarer
Postat av: sis<3

haha men he va sanda som gjord info sidan, vi tänkte aldrig på att ta med ngt om folk<3 he sku bli t uppdateringen <3

2009-01-30 @ 11:15:04
URL: http://whatway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0