150109

Dagarna går förbi så himla fort alltså, jag hinner ju knappt leva som det är. Torsdagar är mina enda fulla skoldagar, så jag är ganska slut på efter idag. Fick skjuts ner på stan av papi efter skolan så jag fick köpa mina efterlängtade pennor, så nu är min scrapbook i princip färdigstajlad - riktigt snygg vart den.
Nu är det bara att vänta på att året ska gå så att jag får sätta in massa härliga bilder och minnen som jag får under året, jag längtar så!

Sedan så måste jag ta upp mitt största I-landsproblem för tillfället - det finns för lite South Park avsnitt! Jag har snart sett igenom alla 12 säsonger som finns, har bara 5 avsnitt kvar, det känns tragiskt as hell. Men men, får hoppas på att dom ritar ihop en mass avsnitt snabbt och skickar dom till mig (man får väl drömma. I alla fall, nu ska jag lägga mig och nörda något avsnitt till och sedan ska jag sova. Sovmorgon imorgon men jag lägga mig i tid ändå, kan vara skönt med massa sömn. Ciao!



here it is!
framsidan i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0