140109

Today has been a normal day, ungefär.
Har inte gjort särskit mycket idag, och då menar jag det. Jag hade 2 lektioner på hela dagen, eh? Sen så drog jag och Ante till bilverkstaden i onödan för att han fick ändå inte lämna in bilden förns nästa vecka, mjeh. Sen så har jag PA möte med Andreas idag, det var ganska givande. Fick ihop lite med konkret vad vi ska kolla efter och så, och jag fattar inte varför jag inte börjat tidigare. Ah well.
Sen så var Angel D på skolan idag! Blev glad enbart av hans närvaro under samma tak, så det var nice. Miss to see your face, my love.
Anyhow, resterande av dagen så har jag inte gjort något värt. Jag har gymmat med Ante och hela kvällen har gått åt till att sitta och pyssla med min Scrapbook 2009, dock så har jag bara gissat överallt på den, jag behöver en silverpenna för att slutföra allt. Ska på stan inom en snar framtid, hoppas på imorgon, och fixa pennan så jag ska lägga upp en bild på den snygga boken snart!

Annars så säger jag god natt nu! Är förstörd av allt bloggläsande idag, så egentligen är jag bara sur! Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0