Sunshine.

det var ju helt otroligt underbart väder idag! jag blev jättelycklig när jag vaknade i morse och såg att solen sken och det var klarblå himmel. så jag kunde inte låta bli att skicka ett glädjemms till Nic nere i söder och dela med mig av mitt underbara väder. och jag fick ett kort tillbaka av deras dassiga väder, osis sister! ;)
anyway. så jag har varit på strålande humör idag. första gången på galet länge kan jag lova. och det kändes faktist bra! så jag hoppas att vädret håller i sig så att jag får fortsätta att vara lycklig. dock så tycker jag att det var väldigt synd att jag inte fick fara ut och åka skoter! för det var ju det ultimata skotervädret! but you can't have it all, right.

fick sluta tidigare idag för att jag inte hade med mig mitt block. så jag hade ju ingenting att jobba med. så jag drog hem, gjorde mig en mugg varm choklad som jag toppade med grädde. så puffade jag upp mina kuddar och la mig till rätta framför House, haha. det har blivit min underbara sysselsättning den senaste tiden. Me like.

nu så ska jag nog sätta mig och se House på tv! och sedan så ska jah hoppa i säng och sova sött. för även fast jag har sovmorgon till 10.05 imorgon så vill jag vara utvilad och pigg. plus att jag måste duscha innan jag ska till skolan. men ha en fortsatt underbar kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0