Never ever again.

now it ends. alltså seriöst, jag vill aldrig med dricka alkhol i hela mitt liv! fysatan måste jag få säga. jag fattar verkligen inte hur det kunde bli som det blev och jag hann inte med på något. jag minns nästan ingenting alls från kvällen so don't blame me. det är äckligt och äckligt och äckligt och jag vill aldrig mer göra om det. från och med nu så blir det nyktert om jag änns bestämmer mig för att dra ut, eller så får jag begränsa ner min alkoholmängd radikalt. jag kan inte, vill inte och tänker inte leva såhär and that's final.

helgen för övrigt var väldigt nice faktist. inte bara för att jag fick spendera mestadelen av tiden med robert utan också för att Duvan cup är roligt. det är roligt med mycket folk och "stora" händelser här i lill Lycksele. det behövs för att få igång dösillarna som bor här.

well well. jag sov inte särskilt mycket i natt så jag ska försöker "ta igen" lite sömn som man brukar säga. måste bara påminna alla om att det är en vanligt måndag imorgon. ;)

-- >  helgens mest använda ord: kuk

Kommentarer
Postat av: M

älskade tjej, jag saknade dig

2009-02-01 @ 22:23:52
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0