Moodswings.

jag tror att vinterdepressionen är sen i år. eftersom att jag mår typ dåligt hela tiden. det enda som får mig på bra humör är typ när det är sol, för då inbillar jag mig själv att det är läge för att vara glad. men det var sock sol idag och jag kände mig inte glad för det. men ah, så hade jag megaont i nacken i morse när jag vaknade. så det kanske har lite med det att göra? jag kunde i princip inte röra nacken. så jag har vridit hela kroppen idag för att kunna se åt sidorna. så detta resulterade i att jag inte ville fara och träna så jag och bästis drog på Stora Lilla bageriet och fikade, haha.
det var jättemysigt och trevligt, som alltid när jag är med bästis, och vi satt där i flera timmar! snackade på och pimplade Coca cola! vi snackade massor med framtidsplaner och annat kul. fick oss massa goda skratt.

önskar att vi hade mer fik här i stan. nog för att vi har några, men inga så som jag vill ha dom! jag vill ha FETA soffor som man kan sitta och softa i. bara chilla och slödricka kaffe och sånt. jag önskar att jag kunde dricka kaffe - varför ska det vara så jävla äckligt för?! ah well, sånt kommer väl med åldern gissar jag på.

nu borde jag egentligen läsa franska och historia, men jag orkar inte. jag kommer inte kunna franskan till i morgon, och inte historian för den delen heller. men det är ju som vanligt då alltså. men jag får väl försöka göra det bästa utav situationen. får väl lägga mig och sova nu så jag orkar med imorgon. plugga lite granna franska på historian.


för övrigt så hittade jag min borttappade tandborstsanka! lycka!

-
I guess that things will never change. I look back at times I had before, and memories from happy moments. I guess they'll never come back, evern thought I wish they did. From the deepest part of my heart and soul, I will always wish for you to come back. even if I hate you for everything you've done and said. but I can't hate another human being, I just can't. and especially not someone I've loved so dear, once. memories of our time still lingers here. and they keep on showing and playing in my head lately. I wanna cry but I can't, because I'm done crying over you. now I don't know what to do. I'm down all the time and I'm sick of it. I'm sick of being depressed! I wanna be happy again! I'm okey that you left me, but why couldn't you leave the happiness?
I'm just an empty shell. The happiness got wings and flew away... way away.

Kommentarer
Postat av: tsujhanna

hey,..

how u doing??

nice i cud read ur blog again..!!



i love with the pic..

so nice!

2009-02-14 @ 10:23:03
URL: http://tsujhanna.blogdetik.com
Postat av: Jen

jag har haft funderingar på att öppna ett musikcafé, med stora soffor och typ flipperspel och sånt. och så på kvällarna blir det som en nattklubb, hihu. ska vi starta ett sånt tkr du? ;)

2009-02-14 @ 14:57:11
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0