Marknad.

äntligen är ju den här, min efterlängtade marknad. jag var och gick en sväng igår, den blev dock extremt kortvarig. men det var för att jag gick med manda och ante och manda var hyper eller något annat wierd.. sen så fick jag ta intiativet att bära deras påse eftersom dom inte gjorde det. så jag fick smått kramp i armen och tänkte att det är lika bra att gå. dom verkade ändå inte särskilt sugna på att gå.
men idag ska jag gå! bannemig, vädret säger ju tilloch med "ja" för första gången på hundra år! jag sitter och väntar på att mami ska sluta jobbet och komma hem. då ska jag följa med henne ner på stan och gå runt och kika. och köpa t-shirts och annat skoj! så denna marknad ska jag faktist köpa saker, hihi.

annars. fest ikväll, fast nyktert. alla klagar på att jag är tråkigast i världen bara för att jag inte känner för att supa mig redlös längre. jag har inte änns avsikter att sno sprit av folk i hopp om att bli full. jag vill inte änns lukta på det, jag har inte sug efter alkohol. jag har inget sug efter fest överhuvudtaget egentligen. men I guess, det är ju marknad och allt så man måste ju ut och kolla läget. plus att jag tror inte jag skulle få sitta hemma även om jag ville. ante har ju redan lejt mig som DJ.

so I guess I'm off tonight. blir att festa och sedan dra på hotellet. kanske jag får träffa efterlängtade vänner och kanske få mig några danser - förmodligen ett x antal. över en månad sedan jag var där sist, jag kanske inte kommer ihåg hur man dansar. we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0